Date companie
 
 
 
 

Firmele, promovare slabă pe internet

RSS Știri
 
 
Data publicării : 5 Ianuarie 2017
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : Romania, firme, internet, promovare, companii, afaceri, website
 

Internetul a revoluționat lumea, are un cuvânt greu în promovarea afacerilor, însă firmele românești nu prea înțeleg potențialul acestuia și, ca atare, nu știu să-l folosească. Astfel, suntem pe ultimul loc din Europa la capitolul promovarea companiilor în mediul online. Doar 12% dintre agenții economici români cu peste 10 angajați și-au promovat serviciile pe web anul trecut, potrivit unei analize Eurostat. Din datele statistice rezultă că doar 42% din firmele autohtone au un website, în comparație cu țări ca Belgia, Croația sau Austria, unde procentele depășesc 69%. Chiar și Bulgaria stă mai bine decât noi. 51% din companiile din țara vecină au site pe internet. Tot în România, 30% din companiile cu peste 10 angajați folosesc rețelele sociale în scopul promovării. Țara vecină, Bulgaria, ne-a depășit cu două procente. 32% din companiile de peste Dunăre folosesc rețelele sociale. Când vine vorba despre companiile care își fac publicitate online, România își arogă doar 12 procente. Bulgaria ne-a depășit cu 7 procente, în timp ce Austria deține 28 de procente. Fondurile insuficiente de care dispun micii antreprenori par să constituie piedica promovării companiilor în mediul online.

LIVIU ROGOJINARU, vicepreședinte C.N.I.P.M.M.R. "Faptul că lipsesc banii este una dintre problemele esențiale pentru care nu-și fac publicitate. Mai mult decât atât, nu au nici "know-how-ul" acestui lucru. Sunt puțini cei care realizează că printr-o publicitate corectă pot să aibă creșteri."

Pe de altă parte, nici cei care se promovează pe internet nu stăpânesc foarte bine motoarele de căutare, atrag atenția specialiștii.

RALUCA GHILEA, specialist marketing "Înseamnă că în spate nu există o strategie pe termen lung, ci antreprenorii își fac campanii doar punctuale și nu privesc marketingul și promovarea pe termen lung, astfel nu vor obține nici rezultate pe termen lung".

Totuși, antreprenorii noștri nu stau pe loc și sunt pe cale să descopere și să utilizeze puterea online-ului. Ar fi și păcat să nu folosească această forță redutabilă, în condițiile în care România este țara europeană cu cea mai bună viteză la internet.



« înapoi la toate știrile

 
 

Adaugă comentariu



 
 

Alte știri pe aceeași temă

 
 
 
 
National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2