Date companie

RSS Știri

Data publicării : 9 Octombrie 2010
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : brasov, valea, zapada, prahovei

Braşovenii şi locuitorii de pe Valea Prahovei s-au bucurat deja de prima zapada.

BRAŞOV

VOX: "E foarte bine, am vazut zapada si sus pe platoul Bucegi! Noi o asteptam cu drag!"

VOX: "-O bulgareala ceva, ati facut în dimineata asta? -În dimineata asta din scurt, da! Nu prea am avut timp!"

PRAHOVA

AMBIANŢÃ (motel peste care ninge) (brazi peste care ninge) (telescaune Bucegi)

VOX: "E o surpriza placuta, într-adevar! Nu ne asteptam, ieri a plouat si eram un pic suparata ca am prins atât de noros si azi-dimineata când ne-am trezit am vazut pe fereastra zapada! A fost superb!"

VOX: "Am iesit repede sa-i întâmpinam cu bucurie!"

VOX: "Mi se pare frumos! Noi suntem din Constanta si din cauza asta ni se pare superb!"

VOX: "E foarte frumos, numai ca nu am venit pregatiti pentru primii fulgi de nea!"

Meteorologii spun ca, vineri noapte, în Bucegi, mercurul din termometre a coborât pâna la minus 13 grade. Potrivit NewsIn, stratul de zapada de pe masiv depaşea şapte centimetri.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Stâna de Vale, perla Apusenilor ( 9 Ianuarie 2021 )

Strat consistent de zăpadă, aer curat de munte, peisaj de basm, trasee turistice, multe posibilități de practicare a sporturilor de iarnă și de mișcare în aer liber, precum și de tratament! Toate, le găsiți la pachet, în stațiunea...

• 12 persoane, reținute în urma perchezițiilor în spitalele suport COVID din Brașov și Harghita ( 4 Decembrie 2020 )

12 persoane, printre care și șeful Biroului de Operațiuni Speciale Brașov, au fost reținute în urma perchezițiilor efectuate, joi, în patru spitale suport COVID din municipiul Brașov și din județul Harghita. Procurorii anticorupție...

• Strat generos de zăpadă, în stațiunile montane ( 22 Noiembrie 2020 )

Iarna și-a intrat în drepturi în zonele montane, unde a nins din abundență. Iubitorii sporturilor de iarnă au de ce se bucura, în condițiile în care, în stațiunile montane, stratul de zăpadă este consistent. În stațiunea...

• Copilul luat de viitură chiar de sub ochii părinților, găsit mort ( 14 Iunie 2020 )

Copilul de 4 ani din județul Bihor, care a fost luat, vineri, de o viitură, a fost găsit mort. Copilașul se afla în mașină, împreună cu părinții și fratele său, în drum spre casă. Automobilul trebuia să treacă prin pârâul Valea Neagră...

• Cazuri de toxiinfecție alimentară, după o petrecere de botez ( 9 Februarie 2020 )

De la petrecerea de botez, la spital! 11 persoane, printre care un copil, au făcut toxiinfecție alimentară, după ce au consumat din preparatele servite la un botez organizat într-un local din Feldioara, județul Brașov.

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2