Date companie

RSS Știri

Data publicării : 9 Octombrie 2010
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : brasov, valea, zapada, prahovei

Braşovenii şi locuitorii de pe Valea Prahovei s-au bucurat deja de prima zapada.

BRAŞOV

VOX: "E foarte bine, am vazut zapada si sus pe platoul Bucegi! Noi o asteptam cu drag!"

VOX: "-O bulgareala ceva, ati facut în dimineata asta? -În dimineata asta din scurt, da! Nu prea am avut timp!"

PRAHOVA

AMBIANŢÃ (motel peste care ninge) (brazi peste care ninge) (telescaune Bucegi)

VOX: "E o surpriza placuta, într-adevar! Nu ne asteptam, ieri a plouat si eram un pic suparata ca am prins atât de noros si azi-dimineata când ne-am trezit am vazut pe fereastra zapada! A fost superb!"

VOX: "Am iesit repede sa-i întâmpinam cu bucurie!"

VOX: "Mi se pare frumos! Noi suntem din Constanta si din cauza asta ni se pare superb!"

VOX: "E foarte frumos, numai ca nu am venit pregatiti pentru primii fulgi de nea!"

Meteorologii spun ca, vineri noapte, în Bucegi, mercurul din termometre a coborât pâna la minus 13 grade. Potrivit NewsIn, stratul de zapada de pe masiv depaşea şapte centimetri.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Un rănit și doi morți, într-un accident produs pe Valea Oltului ( 1 Aprilie 2018 )

Accident tragic, pe Valea Oltului! O mașină în care se afla o întreagă familie, mamă, tată și fiică, a plonjat în apele râului Olt. Accidentul s-a produs în dreptul localității Brezoi, județul Vâlcea. Un bărbat, care a fost martor la momentul...

• Risc crescut de avalanșe la munte, avertizează salvamontiștii ( 31 Martie 2018 )

Risc de avalanșă, ninsori, ploi și vizibilitate scăzută în majoritatea masivelor montane, în acest sfârșit de săptămână. Salvamontiștii spun că, odată cu vacanța elevilor, numărul de turiști va crește considerabil, iar traseele...

• Berzele, dar și alte păsări migratoare, în pericol din cauza iernii ( 23 Martie 2018 )

Valul de frig și ninsori lovește păsările migratoare întoarse din țările calde. Berzele sunt printre cele mai greu încercate. Ele suferă din cauza temperaturilor scăzute și a stratului de zăpadă, care le împiedică...

• Accidente grave în țară, din cauza vremii ( 4 Martie 2018 )

Accidente grave din cauza vremii pe mai multe șosele din țară! În județul Caras-Severin o femeie a murit, iar alte trei persoane au ajuns în stare grava la spital. Masina pe care o conducea femeiea a fost izbita de un TIR intrat pe contrasens, care a lovit apoi si o duba.

• Plan roșu de intervenție, la un accident produs în județul Vaslui ( 26 Februarie 2018 )

Plan roșu de intervenție activat în cazul unui accident produs pe o șosea din județul Vaslui. apropierea comunei vasluiene Crasna. Două automobile s-au lovit violent, după ce o cantitate mare de zăpadă a cazut de pe un tir...

Informații utile

Program TV

Arhivă video

vezi arhiva video

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2