Date companie

RSS Știri

Data publicării : 9 Octombrie 2010
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : brasov, valea, zapada, prahovei

Braşovenii şi locuitorii de pe Valea Prahovei s-au bucurat deja de prima zapada.

BRAŞOV

VOX: "E foarte bine, am vazut zapada si sus pe platoul Bucegi! Noi o asteptam cu drag!"

VOX: "-O bulgareala ceva, ati facut în dimineata asta? -În dimineata asta din scurt, da! Nu prea am avut timp!"

PRAHOVA

AMBIANŢÃ (motel peste care ninge) (brazi peste care ninge) (telescaune Bucegi)

VOX: "E o surpriza placuta, într-adevar! Nu ne asteptam, ieri a plouat si eram un pic suparata ca am prins atât de noros si azi-dimineata când ne-am trezit am vazut pe fereastra zapada! A fost superb!"

VOX: "Am iesit repede sa-i întâmpinam cu bucurie!"

VOX: "Mi se pare frumos! Noi suntem din Constanta si din cauza asta ni se pare superb!"

VOX: "E foarte frumos, numai ca nu am venit pregatiti pentru primii fulgi de nea!"

Meteorologii spun ca, vineri noapte, în Bucegi, mercurul din termometre a coborât pâna la minus 13 grade. Potrivit NewsIn, stratul de zapada de pe masiv depaşea şapte centimetri.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Stâna de Vale, izvor de sănătate ( 10 Februarie 2018 )

Sporturi de iarnă, distracție și relaxare, la Stâna de Vale! Turiștii care au își petrec sfârșitul de săptămână în stațiunea din Masivul Vlădeasa, în inima Apusenilor, se bucură de stratul gros de zăpadă, care depășește 60 de centimetri.

• Sporturi de iarnă și relaxare, în stațiunea Stâna de Vale ( 1 Februarie 2018 )

Distracție și relaxare, în stațiunea Stâna de Vale! Iubitorii sporturilor de iarnă, dar și cei care vor să se încarce cu energie și să respire aer curat, o pot face în stațiunea din Masivul Vlădeasa, în inima Apusenilor.

• Regatul zăpezii, la Stâna de Vale ( 28 Ianuarie 2018 )

Zăpadă ca-n basme, la Stâna de Vale! Stratul de zăpadă se apropie de un metru, iar pârtiile sunt numai bune pentru iubitorii sporturilor de iarnă. Cei care s-au îndreptat către Cerbul și Căprioara, cele două pârtii din stațiune...

• Peisaj de basm la Stâna de Vale ( 20 Ianuarie 2018 )

Feerie albă la Stâna de Vale! Vremea a fost tocmai bună pentru practicarea sporturilor de iarnă, spre deliciul celor mari și mici! Stratul mediu de zăpadă de 70 de centimetri i-a atras ca un magnet pe iubitorii schiului.

• Avertizare de vreme rea ( 17 Ianuarie 2018 )

Peste 4.500 de polițiști, pregătiți să intervină în zonele afectate de vremea rea. Pe mai multe drumuri din județele Harghita, Covasna, Argeș, Gorj, Mehedinți, Hunedoara și altele s-a depus zăpadă, iar pe autostrăzile A1, A2, A3 și A4 carosabilul este umed.

Informații utile

Program TV

Arhivă video

vezi arhiva video

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2