Date companie

RSS Știri

Data publicării : 9 Octombrie 2010
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : brasov, valea, zapada, prahovei

Braşovenii şi locuitorii de pe Valea Prahovei s-au bucurat deja de prima zapada.

BRAŞOV

VOX: "E foarte bine, am vazut zapada si sus pe platoul Bucegi! Noi o asteptam cu drag!"

VOX: "-O bulgareala ceva, ati facut în dimineata asta? -În dimineata asta din scurt, da! Nu prea am avut timp!"

PRAHOVA

AMBIANŢÃ (motel peste care ninge) (brazi peste care ninge) (telescaune Bucegi)

VOX: "E o surpriza placuta, într-adevar! Nu ne asteptam, ieri a plouat si eram un pic suparata ca am prins atât de noros si azi-dimineata când ne-am trezit am vazut pe fereastra zapada! A fost superb!"

VOX: "Am iesit repede sa-i întâmpinam cu bucurie!"

VOX: "Mi se pare frumos! Noi suntem din Constanta si din cauza asta ni se pare superb!"

VOX: "E foarte frumos, numai ca nu am venit pregatiti pentru primii fulgi de nea!"

Meteorologii spun ca, vineri noapte, în Bucegi, mercurul din termometre a coborât pâna la minus 13 grade. Potrivit NewsIn, stratul de zapada de pe masiv depaşea şapte centimetri.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Vedete la Zoo ( 4 August 2021 )

Primii pui de panda roșu născuți în România, la Grădina Zoologică din Brașov, au fost prezentați publicului, la opt săptămâni de la naștere. Sunt puii lui Peggy și Benji, singurele exemplare de panda roșu din țara noastră. Micuții au trecut cu bine de perioada critică, iar acum se dezvoltă normal.

• Zăpadă, aer curat și servicii ireproșabile, la Stâna de Vale ( 21 Martie 2021 )

Iarna prelungită este pe sufletul turiștilor mari și mici, care aleg stațiunea Stâna de Vale din județul Bihor, ca destinație de vacanță ori pentru a petrece weekend-ul. Supranumită Perla Apusenilor, stațiunea este...

• Magia zăpezii, la Stâna de Vale ( 21 Februarie 2021 )

Dacă pe pârtiile din alte stațiuni sunt înregistrate valuri de accidente, la Stâna de Vale, în județul Bihor, condițiile de pe pârtii permit desfășurarea în condiții de siguranță a sporturilor de iarnă. Mai mult, dacă, în alte zone...

• Siguranță, sport, distracție și relaxare, în stațiunea Stâna de Vale ( 7 Februarie 2021 )

Dacă în alte stațiuni accidentele pe pârtie se țin lanț, la Stâna de Vale, în județul Bihor, nu a fost înregistrat niciun incident. Stratul gros de zăpadă, temperaturile potrivite pentru această perioadă a anului...

• Magia zăpezii, la Stâna de Vale ( 1 Februarie 2021 )

Aventuri, distracții și multă voie bună, în țara zăpezii, la Stâna de Vale din județul Bihor! Stratul consistent de zăpadă, pârtiile pregătite pentru schi și pentru săniuș, posibilitățile de mișcare în aer liber din Happy Land Adventure Park...

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2