Date companie

RSS Știri

Data publicării : 9 Octombrie 2010
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : brasov, valea, zapada, prahovei

Braşovenii şi locuitorii de pe Valea Prahovei s-au bucurat deja de prima zapada.

BRAŞOV

VOX: "E foarte bine, am vazut zapada si sus pe platoul Bucegi! Noi o asteptam cu drag!"

VOX: "-O bulgareala ceva, ati facut în dimineata asta? -În dimineata asta din scurt, da! Nu prea am avut timp!"

PRAHOVA

AMBIANŢÃ (motel peste care ninge) (brazi peste care ninge) (telescaune Bucegi)

VOX: "E o surpriza placuta, într-adevar! Nu ne asteptam, ieri a plouat si eram un pic suparata ca am prins atât de noros si azi-dimineata când ne-am trezit am vazut pe fereastra zapada! A fost superb!"

VOX: "Am iesit repede sa-i întâmpinam cu bucurie!"

VOX: "Mi se pare frumos! Noi suntem din Constanta si din cauza asta ni se pare superb!"

VOX: "E foarte frumos, numai ca nu am venit pregatiti pentru primii fulgi de nea!"

Meteorologii spun ca, vineri noapte, în Bucegi, mercurul din termometre a coborât pâna la minus 13 grade. Potrivit NewsIn, stratul de zapada de pe masiv depaşea şapte centimetri.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Târgul Internațional de Carte și Muzică "Libris Brașov", gata de start ( 29 Martie 2017 )

Cărți din diverse domenii, apariții editoriale, reviste și discuri! Toate acestea îi așteaptă pe pasionații de lectură, la Târgul Internațional de Carte și Muzică - Libris, din Brașov, care începe mâine!

• Stâna de Vale, miracolul alb ( 12 Februarie 2017 )

Furnicar pe pârtiile din stațiunea Stâna de Vale, în acest weekend! Părinții și copiii au profitat din plin de zăpadă și de mișcarea în aer liber, înainte de reînceperea școlii. A nins ca-n basme în stațiunea din Masivul Vlădeasa din Apuseni și turiștii, profesioniști în ale schiatului sau...

• În județul Ialomița, mai mulți oameni se luptă cu nămeții de zăpădă ( 22 Ianuarie 2017 )

Locuitorii din satul Sudiți, județul Ialomița își duc viata printre munții de zapadă care le-au acoperit casele și gospodariile! Cât e ziua de mare, oamenii dau la lopată ca să ajungă la poartă, la magazia cu lemne sau la animale.

• Circulația tramvaielor, blocată din cauza șoferilor care au parcat în fața mijloacelor de transport ( 18 Ianuarie 2017 )

Nepăsarea unor șoferi a dat peste cap circulația tramvaielor, la Galați. Pentru că pe unele străzi zăpada ocupă încă o mare parte din carosabil, mai mulți șoferi și-au lăsat mașinile pe linia de tramvai. Iar de aici până la blocaje în trafic a mai fost doar un pas. A fost nevoie de intervenția polițiștilor pentru a face ordine.

• Accidente din cauza zăpezii, la Suceava și Botoșani ( 9 Ianuarie 2017 )

Accident grav, la Suceava, din cauza nămeților! Accidentul s-a produs pe Drumul European E85, în dreptul localității Dumbrăveni. Două automobile s-au ciocnit frontal, după ce unul dintre ele a derapat pe carosabilul acoperit cu zăpadă. Potrivit martorilor, automobilul a derapat într-o curbă la dreapta...

Informații utile

Program TV

Arhivă video

vezi arhiva video

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2