Date companie
 
 
 
 

Șoala viitorului, în stadiu de proiect educațional în Grădinița ”Floare Albastră”

RSS Știri
 
 
Data publicării : 29 Octombrie 2019
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : proiect, educational, copii, albastra, gradinita, dizabilitati, standarde, calitate, diversitate, erasmus, . floare
 

Creșterea calității educației! Asta își propune un proiect ERASMUS, prin intermediul Grădiniței ”Floare Albastra” din București. Astfel, unitățile educaționale participante din România, Bulgaria, Spania, Grecia și Letonia urmăresc îmbunătățirea calității educației, prin formarea profesională a cadrelor didactice.

ȘTEFANA ANTONOVICI, director, Gradinița ”Floare Albastră” ”Proiectul este unul foarte generos pentru că își dorește să arate ce ar trebui să facem într-o grădiniță, pentru a avea un învățământ modern și a fi conectați la tot ceea ce înseamnă activitatea de astăzi din învățământ și, de ce nu, cu privire către viitor.”

Schimbul de bune practici, cu parteniri din alte țări, este benefic pentru adaptarea opticii cadrelor didactice și formarea lor, spun initiatorii.

ȘTEFANA ANTONOVICI, director, Gradinița ”Floare Albastră” ”Primul obiectiv este să modernizăm actul educațional și să dăm copiilor tot ceea ce își doresc în ziua de astăzi, deci, să fie un învățământ pe nevoile și interesele copiilor și, în același timp, să fim o școală deschisă.”

Acest schimb de experință vizează armonizarea sistemului de învățământ cu standardele internaționale. Mai mult de atât, proiectul vizează și integrarea copiilor cu dizabilități.
 
IOANA CARINA BADEA, cadru didactic, Gradinița ”Floare Albastră” ”Presupune o abordare a tehnologiei moderne în cadrul învățământului preșcolar. De asemenea, noi aplicăm o pedagogie respondentă pentru MUSCA copii cu dizabilități, integrarea acestora în cadrul învățământului de masă și  pedagogia STEAM, care vine cu o abordare nouă. Unul dintre obiectivele pe care noi ni le-am propus în cadrul proiectului a fost și incluziunea socială a copiilor cu dizabilități. De ce?! Pentru că aceștia, chiar dacă au un deficit atențional sau dacă au o instabilitate neuromotorie, dacă sunt integrați în cadrul activităților interactive, am observat, din proiectul anterior, că copii cu dizabilități au avut o receptivitate crescută la jucăriile interactive.”

Copii răspund cu promtitudine unui astfel de model educațional și învață prin interacțiue, dar și prin intermediul jocurilor.

VOX ”- M-am jucat cu prietenii mei colegi. - Ai învățat ceva nou, astăzi? - Da!”
-
VOX ”- M-am jucat cu dopuri de plută. - Ce ți-a plăcut cel mai mult să te joci? - Cu plastilină. Am pus într-un pahar.”

Acceptarea diversității, solidaritatea, respectul reciproc, toleranța și generozitatea sunt principii și valori promovate în cadrul colectivității școlare din cadrul Grădiniței ” Floare Albastră”.


Șoala viitorului, în stadiu de proiect educațional în Grădinița ”Floare Albastră”

« înapoi la toate știrile

 
 

Adaugă comentariu



 
 

Alte știri pe aceeași temă

  • Excursie la fermă, pentru relaxare în aer liber și hrană sănătoasă ( 12 Iulie 2020 )

    Unde își pot petrece timpul liber bucureștenii care nu vor să stea ore întregi în trafic, pe drumul spre mare ori spre munte? În apropierea Capitalei există zone frumoase, amenajate pentru relaxare și distracție, unde...

  • Târg virtual educațional, pentru elevii din București ( 8 Iunie 2020 )

    Cel mai mare târg virtual educațional a început, astăzi, pentru toți elevii bucureșteni! Platforma, care poate fi accesată pe site-ul toe.hubproedus.ro, le prezintă elevilor de gimnaziu ofertele educaționale ale liceelor.

  • Dezavantajele muncii de acasă ( 31 Mai 2020 )

    Munca de acasă nu este ușoară, pentru cei care au copii. Începând din 16 martie, momentul intrării în starea de urgență, mulți angajați din domeniul privat și de la stat și-au mutat biroul la domiciliu. Cum grădinițele...

  • UNICEF: Copiii săraci, tot mai vulnerabili, din cauza pandemiei ( 27 Mai 2020 )

    Copiii și familiile vulnerabile au un acces tot mai redus la produse de bază! Potrivit unui raport realizat de UNICEF, în România, din cauza pandemiei de coronavirus, copiii aflați în situație de risc au devenit tot mai vulnerabili, reducerea activității economice determinând o creștere a numărului familiilor ale căror venituri s-au redus. 

  • Regulile valabile pentru starea de alertă, adoptate de Guvern și trimise la Parlament ( 11 Mai 2020 )

    Guvernul Orban a adoptat, astăzi, proiectul de lege privind noile reguli ce vor fi impuse începând cu 15 mai. Printre altele, proiectul prevede, pentru perioada stării de alertă, redeschiderea magazinelor și a centrelor...

 
 
 
 
National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2