Date companie

Un individ a distrus cu o rangă 21 de autoturisme, înfuriat după o ceartă cu iubita

RSS Știri

Data publicării : 3 August 2014
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : capitala, control, restaurant, plangere, parcare, masini, politie, proprietari, tanar, ranga, judiciar, vandalizate

Înfuriat la culme de refuzul iubitei sale de a continua relația, un tânăr a luat o rangă și s-a răzbunat pe mașinile dintr-o parcare situată în Sectorul 2 al Capitalei. A distrus 21 de mașini! Bărbatul încercase să pătrundă în localul în care femeia petrecea cu prietenii, însă nu a fost primit, așa că s-a răzbunat pe mașinile din parcare. Proprietarii au privit neputincioși, de la ferestre, cum le erau vandalizate autoturismele.

VOX "Am auzit bubuituri, am ieșit pe geam și am văzut pe unu` cu o rangă în mână. Am strigat după el: "Băăă... nu mai sparge, nu mai sparge!". Au țipat și alți oameni. M-am îmbrăcat repede, am coborât după el, l-am alergat prin spatele blocurilor."

După ce și-a vărsat nervii pe mașini, bărbatul, în vârsta de 26 de ani, cu cetățenie româno-americană, a sunat singur la poliție, pentru a se plânge că este urmărit, după ce a stricat mai multe mașini. A fost săltat imediat de polițiști și dus la secție. Acolo au ajuns și proprietarii mașinilor avariate, care au depus plângeri.

VOX "- Am ieșit cu toții, dar am ieșit prea târziu, că nu l-am prins. L-a prins poliția. - Care a fost paguba? (...) - 300!"

VOX "- A lovit aici, a căzut pe oglindă. E lovită și oglinda și, pe urmă, poc, parbrizul. Era făcut praf. (...) - Aveți asigurare? - Asigurare obligatorie, fără Casco. Noi am plătit, din banii noștri."

Reținut sub acuzația de distrugere și tulburarea ordinii și liniștii publice, tânărul a fost prezentat magistraților, cu propunere de arestare preventivă. Potrivit deciziei instanței, bărbatul va fi cercetat în libertate, sub control judiciar.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Tânărul dispărut în lacul Zetea, găsit înecat după o oră de căutări ( 28 Iunie 2021 )

Un tânăr de 20 de ani s-a înecat, duminică, în lacul de acumulare Zetea din județul Harghita. El se afla la scăldat și, la un moment dat, a dispărut în apă. Căutările au durat circa o oră, din cauză...

• Polițiștii români, în topul corupților din U.E. ( 21 Iunie 2021 )

Poliția din România este a doua cea mai coruptă din Uniunea Europeană. Cel puțin așa arată un studiu realizat de organizația nonguvernamentală Transparency International. În general, un român...

• Metoda „Pandora”, folsotă de hoții de mașini de lux ( 16 Iunie 2021 )

O metodă de furt a mașinilor de lux dotate cu sistemul ”keyless entry”, în atenția polițiștilor, care transmit o avertizare posesorilor de astfel de autovehicule! Conform polițiștilor, hoții folosesc...

• Nou protest al polițiștilor ( 15 Iunie 2021 )

Un nou protest al polițiștilor! Zeci de sindicaliști nemulțumiți au protestat în fața Palatul Cotroceni. Principalele lor revendicări se referă la grila de salarizare, modernizarea logisticii și dotarea cu echipamente tehnice de intervenție, precum și la ocuparea prin concurs a funcțiilor de conducere.

• Accident mortal în localitatea Muntele Rece, județul Cluj ( 13 Iunie 2021 )

Accident mortal, în această dimineață, în jurul orei 04:30, în localitatea Muntele Rece, județul Cluj! Un tânăr în vârstă de 20 de ani a murit, după ce mașina sa a căzut într-o râpă de 150 de metri.

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2