Ramânem cu frunza! Consiliul de Coordonare a Brandului Turistic a decis ca frunza din logoul brandului de tara sa fie pastrata, pentru moment, în forma actuala. Abia peste trei luni logoul ar putea suferi unele mici îmbunatatiri.
PAUL MARASOIU - membru Consiliul de Brand Britanic : "Consiliul national de evaluare e pe deplin de acord cu solutia propusa de consultant! Având în vedere acele elemente privind similitudinile grafice între cele doua frunze, exista în derulare deja un proces juridic de evaluare a situatiei si, în masura în care va aparea un conflict clar definit de interese privind aceasta solutie grafica similara, Consiliul a ajuns la concluzia ca vom pastra cu mici îmbunatatiri aceeasi structura!"
MIHAI SEITAN - ministrul muncii : "Ce parere aveti despre logo-ul turistic al României? Ca simplu cetatean: e bine ca exista un rand de tara si care poate sa atraga atentia. În ce masura este interesant sau nu, asta trebuie sa spuna cei care îl utilizeaza si în general cei de afara!"
SEBASTIAN VLADESCU - ministrul de finante : "Din punct de vedere estetic sau din punct de vedere al eficientei? E în regula!"
Brandul turistic al României a fost lansat în urma cu câteva zile la Shanghai sub sloganul "România - Descopera gradina Carpatilor".
Brandul a fost realizat de asocierea THR-TNS contra sumei de aproape 895 de mii de euro si a generat controverse ca urmare a asemanarii logolului cu un altul. Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a anuntat ca poate plati consortiului THR-TNS doar pentru partea de cercetare aferenta brandului turistic, nu si pentru cea de creatie.
Elena Udrea a dat asigurari ca logo-ul va aparea, în scurt timp, pe etichetele mai multor produse.
Barometrul ”România între Magie și Ezoterie”, lansat la Muzeul Țăranului Român! Potrivit rezultatelor sondajului, circa 75% dintre respondenți cred că norocul este important în viață, iar peste 21% au opinie contrară.
40 de pompieri români au revenit acasă, din Grecia, după o misiune de două săptămâni, timp în care au sprijinit autoritățile elene în lupta cu incendiile de vegetație, în cadrul mecanismului european de pre-poziționare.
Agenția de evaluare financiară Moody`s Ratings a confirmat ratingul pe termen lung atribuit României la ”Baa3” cu perspectivă negativă. Instituția atrage atenția asupra riscurilor semnificative cu privire la implementarea cu succes a planului de consolidare fiscală.
Urmărit internațional din categoria MOST WANTED, adus în România! Polițiștii români l-au adus în țară, în noaptea de marți spre miercuri, pe un bărbat din Bistrița-Năsăud, urmărit internațional pentru săvârșirea infracțiunilor de trafic de minori și proxenetism.
Jandarmeria Română atrage atenția asupra unei informații false rostogolite pe rețelele de socializare. ”Ar trebui să știți că peste 30% din efectivele jandarmeriei nu sunt români, sunt aduși după toate probabilitățile din Franța”, este conținutul...
Curs valutar : Marți, 21 Mai. 2019

