Date companie

Fenomene meteo extreme, în urma zilelor caniculare

RSS Știri

Data publicării : 24 Iunie 2012
Categorie : Social - economic | Cuvinte cheie : canicula, furtuni, regiuni

Canicula din ultima perioadă a lăsat locul furtunilor dezlănțuite, care în anumite regiuni ale țării au provocat viituri. Cel mai afectat este județul Brașov. La Fundata, spre exemplu, cantitatea de precipitații a atins nivelul de 100 de litri pe metru pătrat. Meteorologii spun că încă nu scăpăm de vremea instabilă.

AMBIANȚĂ (mașini care trec prin apă și nămol)

DOREL BÎRLĂDEANU, primar, Zărnești: "Din cauza aluviunilor, a fost blocat drumul. S-a acționat cu un număr de două utilaje."

Și în alte zone din țară, viiturile a făcut prăpăd. Un tânăr a fost găsit mort de salvamontiști, după ce a fost luat de șuvoaie pe Valea Bucșoiului, din Masivul Bucegi. Victima se afla pe munte împreună cu alți doi prieteni, care au fost recuperați de salvamontiști și duși, în siguranță, la o cabană din zonă.

Și turiștii care se aflau cu cortul pe munte au fost afectați de viitură. Ei au fost nevoiți să-și strângă lucrurile și să plece.

VOX: "Eram cu cortul, plecați cu copiii, de ieri, la vreo 500 de metri, să zic, de aici. A venit o ploaie cu grindină, după care ne-am strâns toate corturile și am plecat. (...) Aici, am trecut pe marginea asta mai sus lângă cabana Plaiul Foii, unde e pur și simplu drumul despicat."

VOX: "S-a rupt drumul și nu am mai putut să trecem și ne-am oprit aici. -Dar de la ce s-a rupt? -Viitură. Ne-a prins sus, viitura."

Patru turiste din Capitală au fost surprinse de o viitură în zona Bran-Șimon. Femeile au fost coborâte de pe munte tot de salvamontiști.

« înapoi la toate știrile

Adaugă comentariu

Alte știri pe aceeași temă

• Un bărbat din Iași a murit din cauza caniculei ( 25 Iunie 2021 )

Primul deces din cauza căldurii, înregistrat la Iași! Un bărbat, în vârstă de aproximativ 50 de ani, a fost găsit prăbușit pe stradă, cu hipertermie severă. Omul, care avea o temperatură de peste 42 de grade...

• Pericolul furtunilor de vară ( 21 Iunie 2021 )

Vremea se încălzește, dar nu scăpăm de ploi. Meteorologii avertizează că instabilitatea atmosferică rămâne accentuată, la nivelul întregii țări, iar cantitățile de precipitații vor fi însemnate și vor fi însoțite...

• Pespective de angajare, după încheierea studiilor ( 20 Noiembrie 2019 )

Găsirea unui loc de muncă în România, după terminarea studiilor, depinde de regiune. Astfel, în țara noastră, se observă o împărțire. Una în care tinerii au perspective de angajare, iar cealaltă în care doar jumătate dintre cei...

• Vreme schimbătoare, în zilele următoare ( 13 August 2019 )

Vremea schimba foaia! Administrația Națională de Meteorologie a emis o informare meteo de instabilitate atmosferică accentuată. De miercuri dimineata pana joi dimineata vor fi intervale de timp cu instabilitate atmosferică...

• Containere ani-caniculă, amplasate în București ( 2 Iulie 2019 )

Primăria Capitalei vine în ajutorul cetățenilor, în zilele caniculare! Începând de astăzi, oamenii se pot adăposti de căldură într-unul din cele 20 de containere anti-caniculă, amplasate de către municipalitate în cele mai aglomerate...

National TV Stana de Vale cam 1 National FM - Muzica romaneasca Stana de Vale cam 2